مناجات با خدا

نظرات 5 + ارسال نظر
ام ابیها دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 09:57 http://tasnim3g.blogfa.com

امسال غم اربعین .......بیچاره ام کرد


پر از توام ، به تهی دستیم نگاه نکن

مگو که هیچ ندارم ، ببین تو را دارم(یا حسین)

سلام عزیزم
تشکر بهم سر زدی
وبلاگ فوق العاده ای داری گلم

محض یار یکشنبه 16 آذر 1393 ساعت 22:36

من دنبالش سمت چپ و راست وبلاگ میگشتم.ممنونم..باز هم زیبا
سخن گفتن از یاس کار آنهایی نیست که خدا را دارند...

محض یار شنبه 15 آذر 1393 ساعت 01:39 http://mahpenhan.blogfa.com/

سلام عزیزم.شما نظر میذاری تو وب من آدرس وبلاگت رو هم بزن که بچه های دیگه هم بتونن ببینن و استفاده کنن. و اینکه من نمیتونستم صدای وبلاگت رو کم کنم که واضح تر صدای کلیپت رو بشنوم ولی در همون حال که سخت بود هم خیلی خوب بود..بازم از اینا بذار لطفا

صدای وبلاگمو درست کردم پایینش میتونی اهنگ وبلاگو قطع کنی تا صدای کلیپو بشنوی
اادرس وبلاگم خودت لطف کن جز پیوندها قرار بده

yadegari شنبه 15 آذر 1393 ساعت 01:35

عالی بود عزیزم.نصفه شبی با یه دل گرفته بزنی و این کلیپ رو ببینی نمیدونی چقدر آرامش میده..
"ماه من غصه چرا..."

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.