به سلامتی پسر خاله





به سلامتی پسرخاله که گفت یه روز رفتم نونوایی

نونوا گفت هرکسی اومد بگو پشت سرت وا نسه 

نون نمیرسه..

منم هرکی اومد گفتم بیا جلومن واسا ..پشت سرم نون نمیرسه....

شاید....





شاید همه چیزهای از دست رفته یک روز برگردد.....

اما وقتی برمیگردد که یاد گرفتیم  چطور بدون آن ها زندگی کنیم....

خدایا دلم میخواهد





خدایا!

دلم میخواهد دفتر مشقم را باز کنم و دوباره تمرین کنم 

الفبای زندگی را ....

من چیزی شبیه زندگی کردن را فراموش کرده ام ....!!!!

دلم میخواهد خط خطی کنم تمام روزهایی که دلم را شکست .....

وقتی معلم گفت چیزی بکشید اینبار تنها و تنها نردبانی بکشم به سوی تو...

آسمان چه راحت.....





حسادت میکنم به صدای رعد وبرق

آسمان چه راحت دردش را فریاد میزند.....

تفاوت





باران که میبارد همه پرنده ها به دنبال پناهند.....

اما عقاب برای اجتناب از خیس شدن بالاتر از ابرها پرواز میکند.....

این دیدگاه است که تفاوت را خلق میکند!